Uprawnienia klientów będących przedsiębiorcami z tytułu rękojmi.
Sprzedawca odpowiada za wady produktu względem klienta będącego przedsiębiorcą na rzecz którego została zawarta umowa sprzedaży, przez okres 1 roku od dnia dostawy.
W razie stwierdzenia wad produktu po przyjęciu dostawy, klient będący przedsiębiorcą ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi. W celu złożenia reklamacji klient będący przedsiębiorcą powinien zawiadomić sprzedawcę o tym fakcie, niezwłocznie po stwierdzeniu wad. Zawiadomienie takie powinno zostać wysłane do sprzedawcy na adres e-mailowy: info@danketsu.pl
Do zawiadomienia powinna zostać dołączona kopia dowodu zakupu (faktury).
Po wysłaniu do Sprzedawcy zawiadomienia o reklamacji, Klient będący Przedsiębiorcą otrzyma drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany podczas Rejestracji numer Reklamacji. Jest to indywidualny numer, który został nadany sprawie Klienta będącego Przedsiębiorcą. Tym numerem Klient powinien dalej posługiwać się w kontaktach ze Sprzedawcą w celu identyfikacji swojej sprawy. Nadanie sprawie numeru reklamacji nie jest równoznaczne z zaakceptowaniem reklamacji przez sprzedawcę.
Po otrzymaniu numeru reklamacji klient będący przedsiębiorcą powinien niezwłocznie tj.: nie później niż w terminie 7 dni przesłać reklamowany produkt do sprzedawcy na adres spółki uzgodniony ze sprzedawcą. Klient przesyła do sprzedawcy, reklamowany z tytułu rękojmi produkt na własny koszt.
Reklamacja z tytułu rękojmi zgłoszona przez klienta będącego przedsiębiorcą zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej otrzymania przez sprzedawcę. O uznaniu albo nieuznaniu reklamacji z tytułu rękojmi, klient zostanie powiadomiony przy pomocy poczty elektronicznej, na adres podany podczas rejestracji.
W przypadku konieczności przesłania reklamowanego produktu do producenta z siedzibą poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni.W przypadku uznania reklamacji Produktu za uzasadnioną,
Firma Danketsu zwróci klientowi będącego przedsiębiorcą poniesione, uzasadnione i należycie udokumentowane koszty wysłania reklamacji oraz zgodnie z żądaniem klienta wymieni produkt na nowy albo zwróci za niego pełną należność.
W przypadku uznania reklamacji produktu za nieuzasadnioną, Firma Danketsu odsyła reklamowany Produkt do Klienta będącego Przedsiębiorcą na jego koszt.
Uprawnienia klientów będących przedsiębiorcami z tytułu gwarancji
W wypadku produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo ustalana z przedstawicielem firmy Danketsu.
Warunkiem rozpatrzenia gwarancji jest posiadanie: dowodu zakupu, karty gwarancyjnej, montaż urządzenia zgodnie z dolączoną instrukcją i wymaganiami technicznymi, przesłanie filmu i dokumentacji fotograficznej z przedstawiającej zamontowany zbiornik wraz z instalacją do której jest podłączony, dostarczenie dodatkowych informacji wymaganych przez pracownika firmy Danketsu. Wszystkie podane informacje muszą zostać dostarczone w terminie do 7 dni roboczych od zgloszenia usterki.